Autumn Breeze

SKÖÖNT, har äntligen börjat svalna av! Tummen upp för det.
Och jag vet, ni tänker "e hon dum? jag sku död för 30-35 graders sommar"
Hmm, jag också om man sku ha möjlighet att gå ut till standen eller att ha en pool.
Har varkendera, så för mig är det bara pain..
Plus att AC int har funka på X antal veckor.
Så jag tänker med gott samvete tacka för svalkan och hösten!

I dag har varit helt okay.
Som jag antog så var inte tyskarna good for nothin'..
Har inte hört nåt av dem och dom som SÅ sku ring..
Så dom får ha det :)
Jag sku ha ringt om jag sku ha deras nummer men dom har bara mitt..
Nåja, piss off will you! ( med Hell's Kitchen inlevelse )

For med R en vända till Target och handla lite saker..
Åt en geledessert som J hade gjort.
Det var riktigt gott :)
Sen vet jag inte.

Sitter här nu bara och tänker.
På saker och ting.

Moster, vi skypar i helgen om int förr!
Har mycki tid över då :)
Kram på dej

Finns fina citat i min "book of me"
Ett exempel.

"Memory is a way of holding on to the things that you love,
the things you are, the things you never want to lose"

Kommentarer
Postat av: Cindy

Du veit ju att du kan ring me när du vill om du vill tala! Ja e nästan alltjämt online på skype :) men ja veit ho e känns, kan ja ju no faktiskt säg... puss!

2009-08-27 @ 05:50:10
URL: http://hondee.blogg.se/
Postat av: Mamma

Fint citat, kram gumman

2009-08-27 @ 08:12:41
Postat av: Erica

Hej gumman! Fint citat, har tänkt på dig massor idag. Sitter o väntar på att potatisarna kokat färdigt o har för tillfället lillkissen i famnen som sover o springer med benen lite. Saknar dig! Kramar E.

2009-08-27 @ 16:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0