Bra dag

Idag har haft babyn själv för första gången, det har gått jätte bra!
Vi kommer bra överens :)
Vi har det super varmt här idag..Jag e klibbig och äcklig.
Man kan int ens gå ut, då dör man.
Men då det svalar av ska jag ut och spring!!
E på g :)

I helgen had vi gäster här, ett trevligt par.
Testa också på utelivet i NYC på lördan, men det sket sig lite.
Suger att int vara 21..
Nåja no ska det fixa sig ennu ;)
Har ju int exakt brått nånstans.

Det kommer två nya aupair tjejer hit den 8 sep,
en svensk och en asiatisk tjej.
Ska träffa båda.
Det är nog det jobbigaste att vara här, att int ha nå vänner.
Att gå från många underbara till zero är rätt tufft.
Hittar väl iaf nån då jag börjar studer.

HOTTT

Kommentarer
Postat av: Liili

Tjena! kul ti hör att he flyter fint! :D men va sko int e he tå du har lill kanin.. ;)saknar dig....

2009-08-11 @ 10:36:17
Postat av: Kusin E

ÄÄÄÄÄNTLIGEN hittade jag din blogg! :) Överlycklig! Var tvungen att bryta mig in på Bobs Facebook konto och uppsöka dig. :) Rings snart! Saknar dig o tänker på dig. Puss från E & J

2009-08-11 @ 19:34:39
Postat av: Cindy

Oj jaaa... kan no bara hald mee. Jeppisboan ska va lyckli över 14 grader å rejn, he seir ja bara!

2009-08-11 @ 22:11:08
URL: http://hondee.blogg.se/
Postat av: Chobb M

"Det är nog det jobbigaste att vara här, att int ha nå vänner.

Att gå från många underbara till zero är rätt tufft."



Vet exakt vad du menar. :) Men det ordnar sig nog snart. o då man studerar o går en klass så blir det lättare. :)

2009-08-12 @ 11:13:18
Postat av: Pirkko

Terveisiä Lappforsista. Ihana tietää, että siellä Atlantin takana on (melkein) kaikki OK ja kiva, että jaksat pitää blogia. Täällä on taivas harmaana ja tihkuttaa vettä. Ja kotona on välillä turhan hiljaista ilman teitä kahta :)

2009-08-12 @ 12:55:00
Postat av: Moster Lilian

Hej gumman!

Fick din bloggadress av min underbara dotter!

Skall sätta in den på mina favoriter på jobber och läser dig varje dag.

Har så dryyyft både plastpapp o jag, kan inte fatta

att du är så långt borta. Tänk va mycket du fått uppleva redan o du har ju just kommit dit!!

Här går livet på som förr och det lunken kan du.

Klart du saknar just vardagen med alla runtom dig o Marin förståss, men det blir nog bättre med tiden.

Var ganska jobbigt när du var på skypen och jag såg och hörde dig men vi saknade kamera och mick. Men det ska åtgärdas med det snaraste. Sköt om dig! O ja e så glad att du inte är 21 ännu :-)

Massor av pussar o kramar från U o L

2009-08-12 @ 13:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0