Crab Shell

Igår hade jag en jätte trevlig dag!
Jätte trevlig!

Började med att jag M och H åkte iväg till kyrkan på gudstjänst,
äntligen fick man uppleva en rolig och givande gudstjänst..
Det nådde fram för första gången, inte det där tråkiga stela kalla..
Utan mer liv, rörelse och fina budskap!
Så det fick ett +

Sen solade vi vid poolen at M's, jätte skönt va det!
Åkte in till town emellan för lunch.
Sen klockan 7 bar det av till Crab Shell i Stanford.
Vi åt middag men H och hennes vän från Estonia.
Trevligt sällskap!
Sedan träffade vi en massa folk.

Hade en jätte rolig dag!
Synd att M skall åka snart, typiskt. Vi har det jätte roligt.
Men P och jag går säkert lika bra ihop!

Denna vecka så är väl inget speciellt förutom Aupair meeting..
Blir nog en bra vecka, ska vara me CINDY! :)
Saknar henne, tror vi ska dra en hel helg nästa helg, visst? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå zero vänner? ;) Jag tycker det låter som att du har vänner där jag. ;)

2009-08-17 @ 21:20:24
Postat av: Cindy

ja ja JAA! :D saknar dig å!

2009-08-17 @ 22:41:45
URL: http://hondee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0