?

Åt helvete med det här..
Nå, jag valde ju själv

Kommentarer
Postat av: Thessi

Njut av tiden du é där nu! Du vet att allt e likadant här hemma, samma gamla skvaller som ryktas överallt. Inget nytt händer, men nya skvaller uppdagas ständigt. Du ska vara glad över att du e borta från denhär hålan! Njut av ditt år där. Sen när du kommer hem har du en MASSA roligt att berätta åt mig! Och en massa nya upplevelser som ingen kan förstå hur underbara de varit förutom du! Du é en kämpe, och jag vet att du kommer att klara året galant! Ett år går sist och slutligen fort, fast jag vet hur de känns när tiden bara släpar sig fram och man vill inte göra något annat än att skita i allt och alla och komma hem. Men du é inte som alla andra, du é speciell, och de é därför du kommer att klara av att njuta av vistelsen där bättre än någon annan skulle kunna göra. Du har förmågan att se ljuset i mörkaste mörker! Sköt om dej vännen! Du vet att du é saknad! Men vi ses nästa år! :)Hör av mig dej om du vill prata eller annars bara slänga ur dej alla orsaker till varför du inte trivs för stunden! I´ll always be here for you!

2009-08-24 @ 16:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0