Here It Goes

Hej på er alla!
Ursäkta mig att det har vari en tag sen jag uppdatera, har int fått fixa min dator före nu.
Men nu lovar jag att det blir ändring! :)

Jag kan ju börja med att säga att jag mår jätte bra!
Familjen är underbar! Huset är så fint att man blir speecless.
Alla hus här i mitt neighborhood är otroliga.
Gick bara och gapa då vi va på sightseeing i området ;P
Är int riktigt vad man e van med då man e från lilla Pedersöre..
Maten här i huset är fantastisk, är rädd att jag har liti större pruppo då jag kommer hem :D
Bara så ni e förberedda.
Här i huset äts ingen fet man men jag är lite svag för allt man kan hitta i mataffärerna här.
Di har ALLT man kan tänk sig.
Coca Cola med vaniljsmak..
Pop Tarts m.m..
Och inget finns i nån normal storlek, haha.

Dagen i NYC var häftig, lugnt sagt.
Fick både bra och dåliga vibbar..
Har int riktigt ännu fatta att jag har gått på NY's gator..
Ofattbart
Fick se di delan av stan som Sex in the city var inspelade ;)
WOHOO
Broadway, 5th avenue..
Jaa helt otroligt.

USA har verkligen sin charm, landet tilltalar mig..
Språket älskar jag, vilket di flesta vet..

Nu har int jag tid att skriv nåmer, ska vara social..
Saknar er jätte mycket..
Det vet ni,
ni är super viktiga för mig,
det är er jag kommer hem till.
Så det e bäst ni e frisk och kry då jag väl kommer hem ;)

Kram!!




Kommentarer
Postat av: Papp

OK, jag sitter nu i lilla Larsmo och njuter av ett torkat rågbröd med en ostskiva på, solen lyser från en blå himmel och inga skyskrapor i vägen så långt ögat når över fjärden. Var och cyklade MTB på värdens finaste spånbana (läs bark) i Holm i grå kväll, drog 2 varv efter 5 km spåret så jag fick minsann upp tempot på pumpen :-)

2009-08-06 @ 07:53:09
Postat av: Elisabeth Sundqvist

Oj va e låter kul o intressant. ja e avundjuk! :p

Skriv ofta så man får häng me i va du gör o upplever. :)

2009-08-06 @ 10:06:51
URL: http://beeeth.blogspot.com
Postat av: Chobb M

Vad roligt att få läsa om hur du har det där och vad du/ni hittar på där borta.

Härligt att du har det bra där! :) Förstår att det känns overkligt att vara där. :)

Hoppas du får ett härligt år med många spännande upplevelser. :)

2009-08-06 @ 10:55:10
Postat av: Ina

Vilken lättnad att höra att du har de bra och att du e nöjd med familjen :) miss you

2009-08-06 @ 16:09:57
Postat av: Mamma

Hej!

Du shoppar du, tänk på att det ska hem också en vacker dag.

Du får väl skicka dina grejer i en "Amerika kisto" som förr i världen

LOVE YOU!

2009-08-07 @ 08:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0