Hjärtat

Dagen började förjävligt.
Ville hem, orkade knappt med min "7th Heaven" morgonritual.
Så kom Martin på skype och gav min styrka och ork igen.
Det kommer bli vi två, känner det på mig.

"Rakastan sinua enemmän tänään kuin eilen,
mutta kuitenkin vähemmän kuin huomenna"

Tack P annars för dina visa ord!
Du är ett otroligt stöd åt mig.
Har dig att tacka för många saker.
Du är så givmild och snäll.

Haha, ser alltid fram emot att få vakna och skypa min mor och familjen.
Det är en jätte bra sak att börja dagen med.
Så tack för det.

I morgon är det fredag, tänk. Redan??
Ska och äta glass me tyskarna i morgon kväll.
Var tydligen ett missförstånd igår.
Nåja, vi får se hur det går.

Krya på dig gubben!
Och Portinas dotron.
Ska skicka extra kramar till er två.

Sweet dreams everyone!

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej gumman! Vi ska pratas i helgen! <3

2009-08-28 @ 06:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0