Take Out

Har just ätit en del take out,
pizza, tortilla, vitlöksbröd.
BLÄH
Jag mår illa,
känner mig som en fetpropp..

Idag har väl vari en helt ok dag,
fick nog en gråtattack då rummet dofta Martin. Hans parfym.
Tänkte också idag på att komma hem, fast jag nog aldrig sku göra det.
Sku int klara av den finska vardagen nå ännu,
det är bara Martin som lockar når fruktansvärt.

Btw, jag had dihär amerikanare att testa lite djungelvrål
HAHA det var nog nåt av det roligaste jag sett.
Så kom dom fram till, efter jag had förklara jälkiuuni leipä åt dem,
att det är därför att jag måsta tugg brödet så läng som jag är så smal.
Haha..

Over and out.

Well how long, can I go on like this,
Wishing to kiss you,
Before I rightly explode?

If I should be so bold
I'd ask you to hold my heart in your hand
Tell you from the start how I've long to be only yours forever

All I really wanna do is love you
A kind much closer than friends use
But I still can't say it after all we've been through

And all I really want from you is to feel me
It's a feeling inside that keeps building
And I will find a way to you if it kills me
If it kills me
It might kill me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0