The Phantom

Oh my god, hittade på nätet igår att Phantom of the Opera går ännu :D
Kan ni tänk??
Min största dröm!!
Att få se det mästerverket!!
Jag ska ringa i helgen och boka till nästa vecka tror jag, struntar i vad det kostar!
Jag ska ha plats låååååångt fram, fast längst fram..
Ska köpa en jätte fin klänning från outletet när jag far dit, kanske en Dolce? ;)

Den 19onde har jag aupair träff, det ska bli roligt!
Får man träffa alla som bor runt omkring en.

Haha babyn gör dom knasigaste minerna hela tiden,
han är nog nåt av det sötaste som finns.
Vi sitter och sjunger för tillfället, han gillar celine!
Det syns på hans ögon att det börjar vara sovdax,
ungen är väldigt viktig med sin sömn.
Haha, vi brukar fundera hur han blir som tonåring :P

Annars vet jag int, ska banne mej börja med nåt system här..
Ska börja sätta rutin på min dag..
Här är min plan,

7:00 Joggingrunda
8:00 Frukost
8:30- ca 9:45 Lek
9:45 "Fritid"
11:00 Mat
11:30-13:30 Lek
13:30-15:00 "Fritid"
15:00 Mat
15:30- ca 17:00 Lek

Sen kommer mor och far hem,
restan av kvällen blir väl vad det blir då.
Måst pröva på det i morgon.
Hur låter det?

Får nog fan ta mig i kragen nu annars blir jag både deprimerad och fet.
Så ere bara! Hohho.

Moster, saknar er också!
Bara hede att ta en kaffe, sånt som man int uppskattar tillräckligt då man borde göra det.
Vi måste skypa snart!
En dag i taget bara, häls åt krigarn och plastpapp :)
En stor kram till dig!

Ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: Kusin E

Hej härligaste!

Jag är fortfarande lycklig över att hittat din blogg eftersom du känns närmre då. Är i Malax för tillfället. Och Jonny åkte till Sverige i natt (kom lite snabbt på) för förhandlingar med ett annat hockeylag -i Arvika. SKOJ, hoppas på att flytta till det stället i stället, närmare Norge och bättre förbindelse till Stockholm och hem! Har du tid att pratas en pyttestund på fredag? Kommer sent hem från Malax, men sent för mig är ju inte alls sent för dig. ;)



"Phaaaaantom of the opera is heeeeeere."

Nu fick du den på hjärnan! Haha!

Puss Erica

2009-08-12 @ 18:04:30
Postat av: Ems

Erica, det går nog bra det!!

Säg ungefär vilken tid bara så jag vet :)

Vi får prata mer då!

Saknar er!

2009-08-12 @ 19:19:13
Postat av: Anonym

Perfekt!

Vad sägs om kl. 22 någon gång finsk tid? Passar det? Kan nog senare också om det passar dig bättre. Men från ca 22 finns jag inloggad. :)

Vi rings, puss hej!

2009-08-12 @ 19:52:05
Postat av: Moster Lilian

Kanske jag tar en tur till Erica på fredagkväll sådär vi 22 tiden.....

Kanske får men en titt på bebisen då?? Eller kanhända han sover då också??

Kram



2009-08-13 @ 12:30:45
Postat av: Chobb M

Du verkar ha det bra där. :) de e skönt att veta. :)

Har du mycket "fritid"? :) Tar du hand om bebin på helger också? :)



Ha det bäst! Kramar från Sverige

2009-08-13 @ 13:19:23
Postat av: Cornelia

hej! harligt med mera svenskar i USA!

jag har bott i Connecticut (en timme norr om NY) i ett ar nu. trivs bra. vad tycker du om america?

2009-08-24 @ 04:54:16
URL: http://llys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0