We are the world

Idag har varit en rätt tung dag,
A har varit på hemskt humör på eftermiddan..
Int nåt jag gjorde hjälpte..
Jag sjöng, vaggade, kramade, pussade, masserade..LOG
men NEJ, vi sku helt enkelt vara på hemskt humör idag..

Nåja, sen kom M och hämta mig och så for vi på aupair meeting.
Träffa faktiskt tre tyskar som verkade jätte trevliga!
Två tjejer och en kille, ska fara på lunch i helgen med den ena, så du vet Cindy :P
Stackarn ha just kommit hit och jag VET hur det är..
Så vi ska ta henne på lunch :)
Plus att hon hade en pojkvän hemma också, så hon och jag kan sörja tillsammans.

Fast jag tycker det går riktigt bra på Martin fronten nu för tillfället..
Har int dofta på hans tröja nå på läng, kan vara det som är kruxet..
Om jag bara far dit med näsan så ede kört..

Annars böri det rulla på nu käns det,
speciellt tack vare Malin! Gullunge.
Hon har under en kort tid lyckast lyfta upp mig nåt otroligt,
tack för det Sverige!

Saknar er alla där hemma!
Så mycket,
försöker sända lite kärlek varje dag åt er..
Hoppas ni känner av den :)

Have a good one!

Kommentarer
Postat av: Moster Lilian

Jag är glad att du börjar komma tillrätta och hittar kompisar du kan umgås med. Vet hur mycket det betyder för dig att ha vänner omkring dig. Du e ju bara så:-)

Småbarn kan vara knepiga så du får nog bra träning med tanke på framtiden. Kanske det är tänderna som börjar värka fram? Vi tänker nog på dig en massa här ochså och det går nog inte en dag utan att vi pratar om dig. Här börjar bli ruggigt kallt och fuktigt. Var bara runt 3 grader när jag for till jobbet idag. Njut av värmen!

Vi syns någon gång på skypen de e så mysigt att se dig!

Massor av kramar o pussar från oss! Saknar dig!

2009-08-20 @ 08:53:19
Postat av: Liili och Ina

Skickar mycket kärlek tillbakas till dej!

2009-08-20 @ 17:06:54
Postat av: Erica

Kärlek från mig också!

Synd att vi inte hann skypa i helgen, men vi hinner säkert en annan gång. Puss, saknar dig med!

2009-08-20 @ 17:41:54
Postat av: anna

skickar kärlek varje dag till dej!

2009-08-21 @ 11:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0