JULGRANSBOLLAR

Jaa ni,
vårt träd e lite sned.. Ser ut som lutnade tornet i Pisa. Den har allt för lite glitter men oj så många bollar! Haha, vi kallar den till "fatiårs grene". Mer glitter bör nog inhandlas, jag köper fast om dom int gör, den ser så frusen ut. Julgrans "ornamenten" här är mycket mer personliga här än hemma.. Många olika slags saker, i vår gran finns en hund, en pepparkaka, en flöjt, en känguru m.m. Och alla har en betydelse.. Typ "detta var det första ornamentet vi köpte tillsammans, detta fick vi då vi var på resa i blablabla.. Så hela granen ser lite rörig ut med allt möjligt, t.o.m Madi har tre egna ornament. Tycker på ett vis att det är rätt sött att ha personliga saker i granen. Dock tycker jag nog mer om dom traditionella röda och silver bollarna. Men vi ska se, borde köpa mig ett NY ornament. Som jag kan ha i min egna gran sen när jag har familj och allt.

Denna vecka så händer det,
i dag blir det den sista raiden till target och borders för julklapparna
i morgon blir det sista träffen med shacki före jul
sen på onsdag kommer första en del av familjen hit, vilket betyder att jag är leeeeeedig fram till 4e jan.. lite nice, resten av familjen kommer den 25.
så ede bara att mysa och äta gott så kommer syrran nästa tisdag!!!!!!
WIHOOOOOOOOO jag kommer kväv henne med kramar!!! shankkeeen <3<3

nåja, back to work!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0