HUR ORKA?

nu funderar jag mest hur jag skall orka med denna dag? sjuka lungor och hosta är inte roligt, speciellt när man var så duktig och tränat så hårt att magmusklerna är "knivsticks" sjuka. plus för att inte göra lillungen sjuk så får jag så lov att hosta inåt och tvätta händerna 24/7. nåja, dom märker väl sen när ungen börjar klaga på att nannyn är sömnfärdig, blek och bara hostar att kaaaaaaanske hon sku få några vilodagar FÖRE det bryter ut helt. vi får väl bara ta och hoppas att det inte gör det.

JAG VILL INT BLI SJUK!
mest för att helgen har så mycket roligt att erbjuda.
fredag, dinner med mina favorit killar och hemmafest
lördag, city me cindy och min husbands bar eller konsert efteråt
söndag, brunch, bakdag och kanske IKEA

det är minsann inte tid att bli sjuk
nej nu bestämmer jag mig för att jag inte kommer att bli sjuk!

som the legend Barney skulle säga;
"whenever I start feeling sick,
I just stop being sick and be AWESOME instead, true story
"

Kommentarer
Postat av: Bengt

Barney är kung! :D



hoppas det blir bättre till helgen,

take care!

2009-12-10 @ 20:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0