JANINA!!

min älskade syster är nu på väg hit!!
kan ni förstå min glädje?
min kära syster kommer om ca 18 timmar att kramas med mig!
kommer snart att somna och då ryker ca 9 timmar..
underbart!
I CAN'T WAIT!!!! :D

jul här var riktigt bra :)
fick fina presenter (t.ex en tur-retur biljett vart jag vill i USA, gratis)
jag är verkligen lyckling lottad som har en sån fin familj här som jag har..
inte många som har den lyxen

har annars kärat ner mig i en ny hundras;

Rhodesian Ridgeback




fantastisk hund, en au pair vän har en vid hans hus..
hon heter Mojo, så fin, ståtlig och framförallt mysig.
dock är det en hund som förtjänar stor respekt.
blir upp till 69 cm i mankhöjd och 37 kg.
ingen liten gosbill det inte.

okej men nu skall jag krypa till kojs.
JANINA KOMMER HIT I MORGON
WOHOOOOO :D


Kommentarer
Postat av: Sanni

Va glad jag e för din skull!!! Ta hand om varandra! Kram

2009-12-29 @ 13:11:09
Postat av: Moster Lilian

Hurraa att Janina är framme!

Massor av kramar till Er båda

Gott Nytt År!

2009-12-31 @ 09:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0