STEVE PERRY

Oj denna ljuvliga man, vilken röst. Varför vill ingen man med en sån röst gifta sig med mig? Med långt hår? Och tajta jeans? Med converse-skor som vill spela gitarr och sjunga tillsammans med mig i natten. Som skriver låtar till mig, om mig. "I don't need to be the King of the world, as long as I'm the hero of this little girl"

Denna dag har varit helt bra, börja dagen med en joggingrunda. Härligt när man ser solen gå upp med det ändå är bitande kallt. Sen blev det en promenad med hungd och unge. Efter det har vi bara myst och lekt. Tagit en nap. Ikväll är det tisdagsmöte, låter som na sekt.

Kan inte bestämma mig om nyår. Om vi ska vara i stan eller på nån hemmafest?
Vi får se.

Okej, byter väl namn till Sherrie då.









Emilia Bach, låter fint det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0