En vecka kvar

Ojsan, dit for dom två månaderna och nu står jag här, hemskt vad tiden går.

Fick ett smakprov på den otroligt hemska saknaden när Martin for till milin för en vecka sedan, känner mig sådär smått spyfärdig varje dag. Han kommer hem på fredag och så ska vi tillbringa varje sekund tillsammans tills jag då far på söndag kl 15.00. En bra beskrivning hur jag känner mig för tillfället är som när man t.ex föder ett barn och nån nära avlider på samma gång. Man är otroligt glad och lycklig över en sak men går sönder inombords över den andra saken. Lite konstig beskrivning men en nära person till mig var med om just det. Hemsk känsla när man int vet hur man ska må..

Har påbörjat mina "hejdån", i fredas for jag iväg till fäboda och var där med mina tre barndomsvänner, A, L och A.
Vi satt upp hela natten och tittade på våra filmer vi filmat in under högstadietiden, haha, dom filmerna borde egentligen brännas. Men det är väldigt roligt att se hur pass mycki mognare man blivit :) Sen solade vi på lördas förmiddan och for hem på eftermiddan. Hade super roligt!

Senare på lördaskvällen for jag och L till I's nya lägenhet. Super fint har hon fått det, är så glad för henne, hon har det så bra med gubben sin :) Vi prata och käkade lite pizza m.m. Jag fick världens finaste present av dem, "Emergency box", dem innehöll en massa roligt :D B.la ett super fin foto på oss tre. Och några brev som ska öppnas på vissa datum under året. Ni är underbara ni två. Mina stöttepelare.

Resten av mina "hejdån" kommer att ske på en kväll hade jag tänkt, kör omkring tills jag har sett alla.
Kändes som en bra plan tyckte jag. Ska se när det blir.
Måste ju hinna packa också.

New york blir en ny start för mig, när jag kommer hem så är det slut på all jäkla BS. Är urtrött på falska människor. Jag trodde liksom att man sluta köra kniven i ryggen på folk efter högstadie, jag trodde att det hörde dit och skulle lämna dit men ack nej!
Jag vet nu vem som är dom äkta, den äkta varan. Ni vet också vem ni är och jag älskar er till 100%
Hur viktiga ni är kan ej beskrivas med ord.

Uppdaterar ofta från och med nu,
häng gärna med på mina äventyr!

Kram

Kommentarer
Postat av: Ina

<3

Be strong allt kommer att gå super, du klara allt ! :)

2009-07-19 @ 18:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0