Kul?

Hmm, jaa.

Har ju vari ensam i två dagar, är ingen människa som är bra på att vara ensam.
Alla undviker mig p.g.a mitt mystiska mående.
Första en vän fråga var att "do you have the svininfluenca?" en annan sa "hon är gravid! nu kan hon int åka till USA nå!"
Undrar om det andra var ett önsketänkande?

Ända jag vet är att det är dags att bli frisk! Har inte alls tid att vara sjuk!
Fick sjukskriva mig idag också, sko ha vila till jobbet! Börjar vara det sista man ser av dem där också.
Kommer att sakna prisma, har faktiskt klickat med en del personer där. Kommer sakna dom.

Nåja det blir att försöka äta nåt nudå och kolla lite mera "How I met your mother"
Knasigt, ja har int fått äti nåt ordentligt på 36 timmar.
Har int kunna äta nåt, finns ingen lust att äta alls.
Faktiskt så har två frukt isglass pinnar gått ner.

Men imorgon så måst ja packa! Hur skit jag än mår
Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0