SWEET AMERICA!! :D

NU är jag verkligen här :O
Haha kan verkligen int fatta det,
bor för tillfälle på St John's University, är här på "training-school", dom ska lära oss lite om dittan och dattan så vi int totally förstör barnen vi ska sköt om :D

Nå ja skulle kunna berätta om resan hit,
Vi for ju på sönda kl 15 nånting me tåge ner till Tikkurila, de var en av de jobbigaste upplevelserna i mitt liv.
Alla nära och kära had komi dit för att vinka av Jojjo och mej.
Känslan när tåge rulla iväg och se Martin stå där var outhärdlig..
Kan int förklara med ord hur det var.
Kommer sakna honom och alla andra förståss jätte mycket.
Men sen när vi väl var på flyget så kändes det bättre.
Resan hit till USA var helt okej, lång, utan sömn och riktigt mat var den, men helt ok.
Vi had ju helt super nice på flyget mellan London och NY, egen tv skärm med massor me filmer och musik.
Int vart man uttråkad inte.

Har en österrikiska och en ukrainska i mitt rum, trevliga tjejer.
Kan verkligen int sova fast jag borde, klockan e ju typ 05.17 am. TIDIGT
Jag lär väl slockna tidigt i kväll sen.
Cindy kom hit igår och hälsa på oss, det var helt underbart roligt att se henne.
Vi for ti starbucks, of course :D
Ska väl ring henne nån kväll igen.

Det sku få vara torsdag idag, för på torsdag ska vi in till NYC!! :D
5th avenue, frihetsgudinnan, broadway..
OMG ska väl bli lite nice!!

Nu har jag verkligen fattat vilken gåva det är att få komma hit.
Jag är lycklingt lottad.
Vi hörs nåt, uppdaterar säkert ikv..

KRAM på er alla,
ta hand om er.
Kisses from NY

Kommentarer
Postat av: Jenni

Va häftigt :) Skönt att höra att ni kom lyckligt fram! Ska bli spännande att följa med din blogg :)

2009-07-28 @ 22:09:27
URL: http://jennimaatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0