american boy

om jag sku måst ta och flytta till Irland?
har ju alltid varit svag för den accenten, plus att naturen är wow-faktor där..
humm, nåt, om jag sku fara efter året här på nån slags språkresa.
drar i väg till Spanien eller nåt..
jaa det sku sitta riktigt fint faktiskt, dra i väg till Spanien på språkkurs.
där så har vi nästa vinters äventyr
borde nog verkligen lära mig nåt annat än CULOOO
och deras kultur, landet attraherar mig..

eller som Laura gumman brukar säga
"that is if I don't find a hot, great, 6'2'' guy who wants to marry me"
och vad är oddsen att det skulle hända på ett år?

fick paket hemifrån i går <3
ullsockor, carmolis, finrexin och annat bra
UNDERBART

hmm, det är väl allt för i dag det då
åh fredakväll, nu kanske?

Kommentarer
Postat av: mamma

För några veckor sen skulle du komma hem till sommaren och aldrig lämna oss igen.

Har du glömt det! :)

2009-11-12 @ 06:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0