ay mama

har blivit konstigt beroende av christina aguileras album "stripped" på sistone.. lyssnar genom det varje dag. walk away, can't hold us down och infatuation är mina favoriter. hallonte är något som fångar min uppmärksamhet nu också. kan ni tänka er, har knappt ätit nåt sen måndag. typ frukost på måndag, på tisdag blev det väl lite dinner. helt sjukt, jag är inte hungrig alls. det är väl en konstig period nu bara. lever på x-tina och te, haha vilket liv alltså! nå nästa vecka proppar jag väl i mig halva huset då.

det som jag vill ta hem härifrån är kindpussarna, så mycket mera personligt. dock kanske inte så smart nu i svineflu tider men va kan man? man kan snabbt visa då vem som är bra bekant och vem som verkligen räknas som en vän. jag kommer att ta det hem! bara så ni vet. haha, det är nog btw dags att börja ändra på finland lite nu. får bara höra överallt hur iskalla finnar är. "you are born with ice in your veins". jag brukar dock säga att jag är född med lite av sveriges sol skinande över havet. konstigt hur man lär mycket om sig själv när man är borta så här. när dom frågar mig " where are u from?" och jag säger Finland, "aah you're a finn" så rättar jag dom ALLTID med ett "nooonono I'm a swedish talkin' finn" är väldigt stolt över det! det jobbiga med det är dock att man alltid får förklara att Finland är tvåspråkigt blablabla för folk följer tydligen inte med på geografin. ah well can't blame them, en del finnar vet ju inte ens det så. okej, slutgnällt om nationaliteter.

sku behöv fara till outlets, behöver nya ck underkläder. har t.o.m tänkt köpa en ny sorts bh :O släppa taget om mina kära kappahl bhn. då måste jag också köpa nya toppar, för dom jag har nu passar bara med mina bhn från kappahl. såå, det gäller att vänta på lite cash. är lite knapert med det nu.

har ett träd utanför fönstret som ser ut som ett spindelnät.
hmm, jag glömmer lite varje dag hur man stavar svenska ord.
skrämmande

Kommentarer
Postat av: Erica

Har också varit beroende av Stripped under år nr. 2 i H:fors o lyssnade sönder cd:n. Infatuation är en helt underbar låt!

När vi ses nästa gång ska jag skrika

"I am full blood boricua", åt dig!

Puss

2009-11-04 @ 15:55:26
Postat av: Emilia

Aaah, yes please ;)

2009-11-04 @ 16:22:12
Postat av: anna

"Mami, I need ya!" ;)

2009-11-04 @ 22:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0