Fly

Ser äntligen ut som att jag kommer få något vettigt ur detta år. Min host-mor har jobbar kompisar som är med i en frivillig-akutvårds grupp. Hon skulle kolla upp det åt mig om det finns behov av flera frivilliga. Tänk, där är mitt svar. Där är mitt "kall". Hoppas det går vägen och blir till nåt. Där kommer jag få motivation att träna ännu mera och upphålla mina kunskaper. Och jag kommer få träffa massor med folk. Sen när söstra mii kommer tar hon med min inträdes-bok. Jag skall se till att jag kan allt och har en kropp som jag kan lyfta och springa som en galning med. Bara finskan då som behöver jobbas på. Det smartaste skulle vara att flytta till nåt superfinskt ställe och jobba där under nästa höst när jag är hem.. Då borde ju finskan fixas. Hmm, nu börjar det ju låta som något.


Hmm, nu skall ja fortsätta sjunga
Bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Toppen :) jag tror på dej

2009-11-17 @ 10:54:21
URL: http://annikahelene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0