Helgen

Jaa ni, en underbart rolig helg har det varit.
Fredagen var helt klart bäst!
Var som ni troligen märkt vid det här laget på en Halloween fest @ SOMA.
Oj hjälp vilket ös!
Jätte trevligt med mycket fint sällskap.
Men det dåliga dock är att jag lyckades slarva bort 2 viktiga saker.
Min favorit Kalevala ring och min lilla röda första hjälp väska..
Blir så arg på mig själv när jag alltid ska tappa bort saker.
Nåja, vi kom väl hem en 5.30 på lördasmornen, så länge men tiden på festen räckte int alls till!! Skulle ha behövt 3 timmar till typ känns det. Massa lämna på oklart.
Haha och gulle Erik som tycker att det är sexigt när man pratar riktig äcklig mumintrolls-svenska.
Du är nog den första som gör det!

Lördan och Söndan sov vi bort, Cindy och jag. Men lika bra så..
Mådd nu int så jätte bra inte. Jag e lemin ännu i bena, dansa så mkt.
Hoppas det blir snart igen!

Nu ska jag sjunga lite till.

penso sempre em você


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0