Kingston

Hmm, nu fick jag veta att jag kommer ha åtminstone en vecka ledigt extra i mars. P.g.a bröllop och sånt. Såå. Då börja ju Cindy och jag fundera vilken stad vi sku fara till. Vi sku ju föstås vilja besöka Californien och sånt men plånboken är inte så tjock när man är au pair. Någon av er som sku ha tips på nåt ställe? Inte så många som säkert ha varit hit men om ni vet om någon som rekommenderat nån stad här längs med östkusten. Kan int böri flyg nå långt inte. Peng- och tidsbrist.. Tacksam för vad som helst för tips.

Annars så ser jag väl sådär lagom rääso ut i dag.

Kommentarer
Postat av: Erica Ljung

Orlando (eller Kissimee som ligger strax utanför) är en fin stad, där ligger ju också Disney World :D

2009-11-17 @ 16:16:46
Postat av: Thessi

Va roligt att ni ska hitt på nåt! Tyvärr kan ja int rekommendera nånting, men hoppas ni kommer fram till något riktigt najs! :) Sköt om dej!

2009-11-18 @ 08:07:00
Postat av: Eva

http://www.hothousemedia.com/ltm/ltmbackissues/nov03web/nov03destination.htm

2009-11-18 @ 14:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0