klagovisan

"Be very careful if you make a woman cry, because God counts her tears. The woman came out of a man's rib, not from his feet to be walked on. Not from his head to be superior, but from his side to be equal. Under the arm to be protected, and next to the heart to be loved"










Tänk på det ni!

Åh, i dag är en av dom dagarna då jag skulle kunna hoppa på ett plan vilken minut som helst och komma hem. Alltså ja, har hittat vänner här. Men det är alltid en sån påtvingad vänskap. Vi måste, för det enda som vi har är just, varandra. Okej, träffar massor med folk med jämna mellanrum. MEN dom flesta är ju tyskar då, surprise surprise. Och dom snackar bara tyska, bara. Så dom har ju sin lilla grupp där då, född utan nåsomhelst respekt eller manners. Plus att deras engelska är ju som den är p.g.a att dom bara snackar tyska. Dumma dumma barn. Finns undantagen som ljuvliga Bianca och några andra tyskar. Laura får vi ju inte glömma, en otrolig kvinna. Verkligen en genuin person. Så det är ju B och L då. B och L och jag. Vi har redan ett nickname "the three Musketeers". Vackert så.

Har saknar Martin mycket nu också. Han har under våra två år verkligen blivit en av mina bästa vänner. Han känner mig ut och in. Och han sprang inte i väg för det. Haha. Det är otroligt i sig. Som mamma sa i dag att hon saknar ljudet av vårt härjas från rummet. Hmm, saknar det jag också. Haha, när vi bråtist.. Och det sluta alltid med att jag skada M på något vis. Så satt jag och sura i nåt hörn i ca 5 min och sen var allt bra. Hmm många såna tillfällen har vi haft. Popcorn i skogen med älgflugor. M's ide för en mysig picknick, haha. Oj det är alltid roligt att tänka tillbaka på såna glada minnen. Hmm..

Saknar nära vänskap helt enkelt. Saknar att få vara bara jag. Utan smink och utan något. Bara jag. Dumma, fjantiga, fula jag. Cindy är nog den enda som fått vara med om det. Haha, undrar om hon har fått men för livet redan? Elo hur ere?

Åh, bara till gräva ner sig i boken jag fick av min mor. Hitta mig själv och bli självsäker och så siktar vi framåt bara.. Snart den 23.. that mean thanksgiving and one week vacation for meeeeeeeeee!! and loads of food. gonna be great!

Kommentarer
Postat av: Cindy

din fjant, that just makes me like u even more <3

2009-11-13 @ 16:06:51
URL: http://hondee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0