NC

Sitter nu i ett underbart fint hus (R's mamma är inredningsdesigner). Hon är otroligt bra på det hon gör. Helt otroligt att se hur hon får saker att passa ihop. Man blir bara så imponerad. Jag skulle också vilja vara bra på det.

Resan ner hit gick riktigt bra. Starta på sönda förmiddan. Körde till DC och R's kompis där vi övernattade. Och låt mig berätta om han, partner i en lawfirm = pengar, bor ensam = ännu mer pengar. Han samla el-gitarrer, hade 30 st som var sån där specialmade. Han hade alla spelkonsoler du kan tänka dig. Hundratals filmer. 5 tv skärmar. Ett el tumset som han hade kopplat till ett såt därnt guitarhero spel så man kunde spela spelet på riktiga trummor! Så där lekte vi Metallica hela kvällen, jag körde Lars och han Kirk.. och OMG han har talang. Spela med bara utan noter eller nåt shit. Ingen hjälp av spelet heller. Lira alla gitarr solon som en gud. Verkligen synd att han inte blev upptäckt som ung. Helt otrolig talang. WOW vilket ös!! Så nu drömmer jag ju bara om att bli den nästa Ulrich och ha ett band. Det är en helt otrolig känsla att spela trummor. Och så är jag faktiskt inte fy skam kan ja säga ;) Så ja, han hade världens dröm-unkarls lya! Haha tänker fråg av honom om han behöver en städerska så kan jag flytta in dit och spela trummor i ett halvår eller nåt.. Kolla att eltrummor går för över 5,000€ hemma om man vill ha hela rubbet.. Euhm.. inte pengar som man gärna spenderar på nåt man inte ens vet om man kan bli riktigt bra på. Vi ska se.

Så i dag körde vi då ner hit till NC. Stanna vid en möbelaffär dit möbelfabrikerna skickar möbler som har små defekter. Så där kan man hitta underbara möbler jätte billigt som har en liten skråma på sidan som man kan fixa själv. Du kan få sängar som har varit flera tusen för nån hundring. Det fanns tyvärr inget som passa mina HPs i smaken dock. Så både i morgon och ons blir det flera möbelaffärer. Så sen på torsdag så är det Thanksgiving!! Excited. Very excited. Plus att jag har ett brev med mig som ska öppnas då ;) Nyfiken är jag (I&L's påhitt) Då fyller ju gulle gumman I också <3

Nej nu till det äntligen rutinlagda mag-rygg-arm passet.
God morgon dit antar jag väl!
Kram

Kommentarer
Postat av: Morster Lilian

Njut av din resa gumman!

Kram

2009-11-24 @ 13:02:19
Postat av: Elisabeth

Altså.. vem e R?? :D

2009-11-24 @ 17:43:37
URL: http://beeeth.blogspot.com
Postat av: Ägarinnan

Beth, det är min host-pappa :P

2009-11-24 @ 18:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0