sista november

kom hem ca 7:45 pm i går efter en underbar vecka i NC. hemresan gick riktigt smärtfritt, även fast vi körde den i ett sträck. tog ca 13½ timmar. hade en lång paus vid en vacker park som var just bredvid ett museum, pappa skulle tycka om det stället. vi får stanna där när vi far på vår roadtrip.

min första thanksgiving var jätte bra, bättre kunde man int ask for :) synd bara att dom flesta underbara människor som man träffar så ser man aldrig igen :/ det är det värsta. får se om jag kommer att kunna komma hem nå alls. blir tårögd redan när jag tänker på det. men då igen så vill en stor del av mig hem.. hem för att se om jag vill vara hemma så att säga. om inte så får jag väl ta och fara på nåt nytt äventyr :)

bara 30 dagar tills underbara söstra mii kommer hit nu.
ska börja planera allt så vi har fullspäckade dagar med en massa skoj.

hoppas ni alla hade en fin lillajul.
satt tårögd och ville vara hemma i lördags.
saknar min familj, min underbara, oersättliga familj..

grattis kära Ica på din dag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi saknar dej också älskling!

Kryssar av en dag till på Julias "dagaloko"

KRAM

2009-12-01 @ 09:38:19
Postat av: Kusin E

Tack underbara! <3

2009-12-01 @ 20:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0