Activia

Ninis, du kommer ALDRIG att komma på vad jag har planerat!
Det e för bra för att du ens sku misstänk e ^^,
Hahaha.

I dag blir det iaf lite ovanligare.
Ska till banken (mitt jäkla bankkort ha int komi ännu, 3 vekor..), sen till posten.
Så kommer vi troligen att åka till mataffären. Skall nämnligen baka bullar och paj i dag.
Ska bli skönt. Att baka lite.

Hmm, annars då?
Har så många valmöjligheter när jag kommer hem sen så jag kan knappt bärga mig.
Kan flytta till Vasa ett år (med Martin<3). Kan bo i stan (kanske me älskade kusin<3).
Eller så kan jag bo hemma (med söta familjen<3)
Hmm. Bara jag har ett jobb så löser ju sig vad som helt.
Ska kolla nu lite hur det blir.
Så trevligt!

Well,
have a wonderful day.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0