Bra helg

På lördagsmorgonen for jag i väg till C's i Long Island. Tog en bra stund me tåg. Måsta byt i city så.
När jag kom dit så for vi iväg till Fire Island. OMG. Det var en upplevelse i sig. C varnade nog mig.
Men man kan int riktigt förbereda sig för den ön. Homosexuella, EVERYWHERE. Alltså, bara hott karan, men man behöva ju int ens försök. Haha. Dom visa inget intresse. Dock kvinnor kolla efter en.
Hmm, det var annat än vad man är van med. Dom flagga regnbågsfärger överallt.
Men ön i sig var ju så jätte vacker! Jag sku nog ha min villa där! Stranden va så vacker.
Sen for vi hem på kvällen och kolla nå film och åt BJ och så for jag hem söndamorgon.
Riktigt roligt had jag! Tack för det C.


R's mor och hennes man kom hit i torsdags. SÅ trevliga, vi ska fira thanksgiving med dem så vi ser dem snart igen.
Vi åt en jätte fin dinner i går, "pot roast", såå gott. Med brownies och glass till efterrätt.
Tyvärr åkte dom hem just.

Haha, sakna A jätte mycket i helgen. När jag kom hem igen så gosa vi jätte läng.
Hur ska jag kunna lämna honom/dem? Huhhu.
Han bara kolla efter vart jag gick hela söndagen. Sötunge.
Nu ler han åt mig så gulligt att nu ska jag fara å lek me honom.

Hoppas ni mår bra! Saknar er. All the time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0