Bronxville

Var några timmar i Bronxville ikväll med familjen.
A besökte doktorn. Inget allvarligt som tur var.
Sen tog vi hem nå pizza och kolla lite "dancing with the stars".
Jag blev uttråkad så jag ska kolla "Legend" men Tom Cruise.
En slags fantasy film. Får se om den är värt nåt.

På kvällarna brukar jag oftast kolla "parlamentet" klipp på youtube.
Så jäkla roligt! Skattar mig till sömns varje kväll.
Då gör sig saknaden påmind igen.
Tänker på då Martin och jag brukar kolla film tillsammans.
Tänk, en sån enkel sak som att kolla film saknar jag mest.
Har saknat min älskade Martin mycket i dag..

Vad mera?
Till helgen blir det Cindys.
Ska bli trevligt!

Sen skall en Ipod Touch 32G inhandlas nästa månad.
Dom är 300 dollar jämt här. Billigt eller dyrt?
Vad tycker ni?

Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Har ingen aning om dyrt el. billigt behövs el. inte behövs.

Ville bara säga Godmorgon!

Kram

2009-09-23 @ 04:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0