Dinner

Va på dinner vid S&A ikväll. OMG deras hus.
Så fint. Dom hade ett golden room.
Det såg oskojat ut som ett vardagsrum i ett kungahus.
Guld överallt. Sjukt. Så vackert!
We ate indian. Det var jätte gott :)

I morgon går min dag ut på att packa och pröva kläder och underhålla ungen på en och samma gång.
Tack och lov att jag är kvinna.
Men om jag sku vara man sku ja nå knappt göra nå av dom sakerna.
Tsss

R är annars en jätte bra far! Och husband överlag.
Hjälper till med allt och jag menar allt.
Han kokar, städar, byter blöjor och gör fina saker för sin wife utan orsak.
Jodå, det är en redig karl det!

Haha, idag så har jag fått höra att jag ska testa på modellkarriären.
HAHAHAHAHA, jag trodd jag sku dö.
Men jag lova att om jag ser Tyra eller Heidi så sku jag be om en photoshoot.
Så vi får se om ödet vill det ;)

Det är så konstigt, får inte nå sömn här före en halv 1.
Wierd, hemma så slockna ja ju 11.
Tror att jag fortfarande väntar på att M ska komma och lägga sig ner med mig.
Men det kommer ju inte riktigt att hända på en stund.
GAH, har närhets-abstinens.
Behöver kramar och att bli spoonad.
Saknar nog att spoonas med min M..

If today was your last day,
what would you do?

Kommentarer
Postat av: Erkki Lehtisaari (alltså Erica)

Önskar som din mor att jag också fått vara en fluga i taket. De var säkert söta i sitt guldhus. :) Tusen o åter tusen tack för tipset om Lokal Tv:n. Min arbetskompis ex. svärmor är hon "ba cider" och "ja i dropp" HAHAHAHA! Det e roligaste jag vet såhär längt. Hahaaaa! Hon heter Milda. :) Söt-Milda! Vi hörs o skickas! Puss

2009-09-04 @ 23:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0