Fragile

"det kanske är bra att stå i dom skorna ibland"
Jag lär ju mig iaf att uppskatta det jag har hemma mera. Om det ens går.
Men här ska man stå då utan någon att luta på. Utan någon.
Svårt att luta genom skype. Fast jag gör det varje dag.
"men det visste du ju, att det skulle bli tufft"
Till en viss gräns ja.
Det handlar om tur. Vart man hamnar. Vem man träffar. Vilka förutsättningar du har.
Det är bara att göra det bästa av situationen nu då.

Hmm, ny dag.
Ny dag.
Ny dag.
Ny dag.
Det går fort.

"worse than a quitter is the one who's afraid to begin"

Bara att plocka upp bitarna och limma ihop.
Får se hur länge det tar förrän bitarna är för små för att limmas.
C sa ju iofs att nu är den värsta hem-längtan tiden.
Kör på bara!

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0