Huvudvärk

I dag är en dag som alla andra.
Har kollat lite VMA klipp nu när killen sover.
Kanye är ju nog dum i hovo han, men märkt sen på bilderna att han höll i en alkoholflaska redan innan han satte sin fot i byggnaden, men iaf, inget ursäktar ett sånt beteende. Diva.
Beyonce räddade hela allting dock, tack för det. Stackars Taylor.

R tycker att jag ser otroligt dum ut när jag går med ullsockor och benvärmare men mina vader och fötter har nåt fel för tillfället. Värker hela tiden. Tror att en hel dag gåendes i NYC och sen en joggingtur inte är så bra.
Har märkt det nu. Därför blir det inget sånt i dag.
Ska städa upp i A's garderob. Vika lite kläder och sånt.
Men först ska vi äta och skypa hemåt.

Har ruisknäcke i skåpet. Mums.
Ska tugga i mig lite sånt nu tror jag.

Och sist men inte minst;

In New York,
Concrete jungle where dreams are made of,
There's nothing you can’t do,
Now you’re in New York,
These streets will make you feel brand new,
The lights will inspire you,
Let's here it for New York, New York, New York


I'm in love and will always be



Kommentarer
Postat av: Pia H

Tervehdys :)



Kävin jälleen lukaisemassa mitä sulle kuuluu. Tällä kertaa muistan jättää merkin vierailustani.

Toivottavasti sulla on riittävästi villasukkia mukana, jos ei niin ilmoittele ;)



Kaikkea hyvää sulle ja nauti olostasi.

Hali -P

2009-09-15 @ 23:01:35
URL: http://sanasia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0