Lokalt

Haha, gå in på min facebooksida och scrolla ner tills du hittar e youtube länk, eller två egentligen.
Kolla in båda men speciellt "sjukt lokal lokal tv". Erica du måst vis Uncle & Auntie.
Haha, det är ju hemskt hur roligt det är, hahaha.
Får mig att vilja komma hem lite mindra :D
Hahaha

Nåja, i dag blir väl en dan som alla andra :)
Ska se vad A och jag hittar på.
Blir väl mumin och tummytime hela dan.
Men va e nu bättre än det?

Hyi, äter en english muffin.
Måsta prov, de va nog sista gången.
Luft, jäst och socker.
Usch..

Då det sku finnas jälkiuuni leipä.
Oj jaa, jag sku göra nästan vad som helst för det.
Mmmmm..

Annars så ska jag väl ut med M&M ikväll :)
Ska bli trevligt som alltid.
Hmm

Ha en bra dag allihopa

Kommentarer
Postat av: Malin

Alltid trevligt :)

2009-09-03 @ 05:29:44
URL: http://marklundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0