MERCEDES BENZ FASHION WEEK AND THE VMA'S

Okej, var skall jag börja för att förklara vilken dag jag har haft!?!?!?
Blir en kort version, får skypa om du vill veta mer ;)

Åkte in till city 9am, hade en liten "hunt" som vi gjorde om till shoppingrunda ist ;)
Åkte till M-B fashion week. Såg en massa kändisar!! Haha
Jag blev t.o.m fotad och intervjuad!!!
Jag fick säg vad jag hade på mig :D:D:D
D.v.s en sprillans ny DKNY kavaj, jeans shorts, ny Calvin Klein väska, Aldo sunglasses m.m.
Kan du förstå?? Haha, jag kan knappt förstå.

Sedan när vi var mätta på modeller for vi iväg till the VMA's!!
Stog där och trängdes.
Fick en skymt av en del känsidar nog förrän vi for hem (mådd så jäkla dåligt och va så trött)
Katy Perry, Sean Paul, Fall Out Boy, Paramore, The Hills och The City tjejerna, Jack Black, All American Rejects, Filmgänget från "Fame" m.m..
Tyvärr kom dom bästa tillsist då vi had fori men det räckte bra för mig!
Batterierna i kameran tog typiskt slut så jag har bara en bild av Perry..

Men jag är nöjd med dagen!!
Som ni kan tänka er ;)


WOHOO!!
Kolla in bilder på FB <3

Kommentarer
Postat av: Kusin E

<3

2009-09-14 @ 09:24:49
Postat av: Syster

Du böri låt som nå värsta mode freek :P

2009-09-14 @ 11:31:53
Postat av: PAPP

Häftigt att jänkkare gillar M-B också, å jag som trott att de har haft dålig smak ......

2009-09-14 @ 20:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0