Sol

Jaadu, soligt och varmt i dag.
Riktigt skönt faktiskt.
Tror vi ska ta en promenad alla tre i dag sen när jag har färdigt städat.
Stackars R & J, dom var upp så länge i går och städade.
Ni förstår, farmor kommer och hälsar på över helgen.

Så huset skall vara i tipptopp. Haha.
Jag skall städa vardagsrummet och köket.
Är halvt klar redan. A sover ännu.
Ska snart fara och väck honom.
Han behöver ett bad och sen ska vi vi klä honom sööta kläder.
Farmor såg honom sist när han var nyfödd.
Så nog måste man ju snofsa upp sig lite då.

Troligen har jag morgondagen ledig,
Har tänkt fara på pedikyr då.
Kanske ansiktsbehandling och färga ögonbryn m.m.
Får se hur mycket jag får skämma bort mig själv.
Egentligen sku jag måst fara till frisören.
Börjar vara lite lejd att se ut som ett troll.

Annars så.
Helt bra dag i går.
Baka paj.
Den fick godkänt.
Ska bara bullar i dag.
Får se hur det går.
Namm.

Nåja.
Puss och kram.
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0