Sömntuta

A ligger och sover. Vi bada i morse. Han tyckt väl det va så jobbigt.

Kolla J&R's bröllopsfilm igår. OMG är det enda rätta ordet. Herregud vilket bröllop.
Jag kommer int att kunna gift mig ja nå nu. Om int jag vinner en miljon på lotto.
Jag vill också ha ett sånt bröllop. Så underbart vackert.
Underbara gäster och tårtan(!!!) hur ska man förklara den? WOW
Hela deras historia om hur de träffades och hur han friade.
Jaaa, hon lever nog som e prinsessa. Som en saga.
5 stjärniga restauranger, honeymoon på privat ö, rosor, operor, baletter, bigass diamond ring, skräddarsydd bröllopsklänning, bigass hus, resor över hela europa m.m.

Int na press alls nu Martin..
Int alls ;)

Kommentarer
Postat av: Tina

Voi etta kun kuullosti ihanalta, ei meidän miehet varmaan samaan pysty ;D hahha

2009-09-29 @ 18:25:34
Postat av: Sanni

Inte bra att se på sånt Emmi... ;)hälsar en som e ogift efter 16 år tillsammans....

2009-09-29 @ 18:54:10
Postat av: Sabina

Men Emilia! Det är inte hur stort o dyrt bröllopet är som är det viktiga. Det är vigseln mellan två personer som älskar varann och vill dela resten av sina liv tillsammans som är det viktiga.

Vårt bröllop blev inte stort o dyrt, men det var helt perfekt endå! Jag kunde ha gift mig i en lada eller nått bara jag fick gifta mig med Daniel och dela dagen med dem vi älskar. :)

2009-09-30 @ 10:29:01
Postat av: Ägarinnan

Sabina gumman, I know :)

PUSS!

2009-09-30 @ 16:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0