TACK!

Tacka gud för frisörsalonger.
Jag är blond igen!

Dock, när dom ska ha 40 dollar för att föna ens hår.
Tänker nu int klipp mig där! (dom ska ha 70 dollar för att klipp bort topparna)
Får hitt nått annat ställe för det.
Herregud.

Det var ingen vacker syn när hon pressade ut grön saft ur mitt hår.
Jäkla USA.
Kommer att måst spendera mycket pengar för hårprodukter och två treatments i månaden.
Om jag hittar nåt bra shampoo vill säga.
Annars blir det väl en gång i veckan då.

Vill hem till vettiga frisörpriser och anti-klor vatten.
Nu blir det sängen.

I morgon blir det bullar!
Saknar er!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Saknar dej med!

2009-09-25 @ 09:54:32
Postat av: C

färga du no e nu elo gjo on na anat mee e bara? :b

2009-09-25 @ 22:29:48
URL: http://hondee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0