Valley Inn

Oj hörni, var skall jag börja?
Har haft en sån underbart trevlig helg med "the C's".
Hela släktet från min host-fars sida.
Vi har varit i på deras årliga picknick i Pennsylvania (bara 48 stater kvar att besöka).
Träffade så många härliga människor.
Dom e så varma och trevliga här!

Vi åkte i väg i fredags till R's pappas hus.
Sov över där och åkte sen på lördagen till Auntie S och Uncle R där vi också sov.
Sen spenderades söndagen vid Auntie J's bar "Valley Inn" där vi åt god mat och hade roligt hela dagen inpå natten. Frukost fick vi sen på måndags morgonen.
Haha, roligt att få ta in hela den där Amerikanska feelisen.
Ha prata på så mycket hela helgen att min käke värker.
Ni förstår jag var ju exotisk, en äkta finne. "the Scandii" kalla dom mig.
Träffa också två riktiga American soldiers, som va aktiva och allt.
Dom hade mycket intressant att berätta.
R's kusiner.

Bilder kommer tyvärr inte att visas officiellt men dom får ni se då jag kommer hem :)
I album och allt.

Blev riktigt tårögd när vi sku fara på måndagen, alla va så kramgoa och trevliga.
Oj nee, nåja. Jag får komma tillbaka och hälsa på, vilket jag lovade :)
Blev bjuden till Florida också. Får nog ta och fara dit då!

Men jag är så jätte trött nu så nu är det sängen som gäller.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Moster Lilian

En riktig helg som är som gjord för vår Emmi:-)

Kram

2009-09-08 @ 08:52:04
Postat av: Kusin E

Låter väldigt fint att få se bilder sen! :)

2009-09-08 @ 18:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0