BAM!

Hmm, back on track med mitt "tummy fat blast" program. Spegelbilden gör fula miner åt mig när jag kollar. Har ätit hemskt mycket spenat på sistone, kroppen har som bara slukat, men ser ni I know why. Min kropp har alltid brist på två saker, calcium och järn. Och båda finns det gott om i spenat. Nå värst gott är det väl inte men som fammo brukar säga "he e bara ti tugg, sväli och int tänk na" (fast jag kör min egna metod, dränk de i balsamic, oliveoil och peppar). I morgon tror jag det blir spenat, selleri, morot, grape combo.

I morgon får vi träd annars, så att grannen ska knip åter. Så slipper vi ha henne knällandes runt här. Hon är märklig, skapar en massa problem av ingenting men man ser aldrig henne :O

Okej, här kom huvudvärken.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0