BÄST

mmm, jag har nog den bästa värdfamiljen en aupair kan få. kommer att sakna dem så otroligt mycket! annars så har våren kommit hit helt på riktigt nu.. eller vi har väl nog haft vår hela månaden men :) idag har vi solat en stund så länge alex sovit (han sover fortfarande faktiskt) men jag fick komma in för min jäkla finska hud tål int så mycket.. :P lagom är bäst om man inte gillar "gris-looken".

för några nätter sen så drömde jag att jag jobbade vid glasskiosken igen. helt super skoj! fick riktigt lust att jobb där i sommar. haha, men som vi har redan sagt. utan F och M skulle det nog inte vara så skoj heller. en helt suverän glass trio.

familjen är fortfarande stuck här. dom har en biljett till torsdag nu. vi får hoppas att det går vägen. dom måste ju hem till jobb och skola. dock så stör det ju inte mig att dom är här, bara skönt :) men pappa speciellt har väldigt hemdryft.

i dag är det TJ90 my friends. inte mycket kvar alls!


Kommentarer
Postat av: Mia

Den bästa glasstrion!:)

2010-04-26 @ 10:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0