CHEATERS

önskar att jag skulle ha varit äldre den gången när jag blev cheated on. då skulle jag ha sjungit "before he cheats" och slagit sönder hans lilla fula BMW. men då var jag för ung. too young. ibland önskar man att man var lika "vis" då som nu. men "learning by making mistakes" brukar dom väl säga. tänk, isåfall vore väl alla killar utan tjejer tills dom är 21. haha. man inser ju int hur "osmidiga" dom är när man är 14,15 år själv. (och med osmidiga menar ju då d-bags).

annars så brukar jag följa med "dancing with the stars" här. och jag måst give a shout-out till Pam för att hon fortfarande har samma kropp som i Baywatch. vilka ben alltså. såna ben kunde jag ha. min host-mor sa att antingen är kvinnor blessed med fina ben eller som har dom ben rakt ut helvetet. jag har ingendera tycker jag. min host-mor har verkligen inte vackra ben alls, men då igen har hon ingen midja och perfekta höfter och ass. så jaa, det jämnar väl ut sig.

min hostfamilj har nu annars valt ny aupair och jag har requested my flight home. det börjar närma sig kära vänner. väldigt trist dock att jag missar vappen, storsand och popkalaset. men jag är väl hem tills j-dagarna. som planerat. nu skall jag gå och städa mitt rum. börjar vara dags.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjälp, hon ser verkligen ut som barbie där :O

2010-04-27 @ 20:08:13
URL: http://annikahelene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0