FÖRLÅT!

I know. Jag har vari superlat med bloggandet. I'm sorry.

Så sist var väl att jag var på väg till MIA? Humm, antar att det var det (orkar int koll :P) Så okej, long story short; For till JFK, vänta på M. Han kom slutligen, ett kärt återseende. Vi hade 8 underbara dar i Miami. Sola, bada, shoppa, snorkla.. The usual solsemester beteendet :) Kom tillbaka till NY. Spenderade en vecka ensam i "vårt" "lilla" 3.5 miljons hus. Hade mina hostföräldrar på vift. Var in i city en hel del, festa, laga mysiga middagar hemma med vin och film.. Bara tog det lugnt och njöt. Sen tog det underbara slut och M for hem igen. Tiden efter det har vari jätte jobbig. Usch. Men nu så om ca 2 timmar landar far, mor och lillasyster och kommer att spendera 17 dar med mig här i NY :) Helt fantasktiskt. Min snygga far fyller 50 år den fjärde april, kan ni tänka er? Tiden går. Hitta ett suveränt kort åt honom idag! Vi drar iväg på roadtrip och kommer fira hans bday i DC, fin middag med Obama kanske!? :O

Det är allt för nu. Skall nog börja uppdatera oftare igen. Promise.
(och vad hände med mig och M då? hmm, vad tror ni? ;))

Kommentarer
Postat av: Elisa

Ja, jag é nu helt confused iaf vad som har hänt. ;) Kul att hör att du hare bra där!

2010-04-02 @ 08:36:35
Postat av: Tina

Vihdoinkin vähän uppdaterausta :D hihi

2010-04-02 @ 15:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0