DEAR JOHN

haha, att ta hand om ett barn som har en ordentlig förkylning för första gången är rätt hillarious egentligen. jag skall förklara varför så ni int tror jag är helt sjukt i huvet och vill att plutten min ska må dåligt. när förkylningen börja och han själv int tyckt att det störd honom så mycket så roade han sig med att nysa så att dregel och snor sprätta i urringningen på mig och så smeta han ut allt och smätta så de klatcha bara och tyckt det var riktigt roligt. (den meningen blev sjukt lång, säkert tusen grammatiska fel) nåja jätte mysigt för mig var det int men :P nåja sen så har han börjat hosta riktigt mycket, massor med slem i luftvägarna. så när han hostar så smakar han på det som kommer upp och funderar vad det är han smakar på. haha ni sku måst se hans min. barn är så fantastiska när dom upptäcker saker.. men det värsta som finns är ju när hans hemska, elaka au pair ska torka honom runt näsan. hyi että var man är billig då. han var så sur på mig för en stund sen att det tog en heeeeel del kärlek för att make it up to him. nåja. jag sku vara rätt sur om jag int sku kunna snyt mig själv heller. hmm det var lite av mina upplevelser med ett sjukt barn. (längtar tills i morgon kl 5:30 SO BAD)

i morgon förvandlas shrekk till en prinsessa igen!!
(d.v.s jag far och avgrönar mitt hår)
sen så bär det av till C (förklaringen till rubriken)
haha, vi ska äta choklad/cherry glass i vit soffon :D

back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0