GENTS

Alltså jag böri vara för gammal för allt raittas. Nåja, igår sa vi farväl till en till au pair, Tine. Det kommer bli tomt utan henne. Körde iväg till WP för att träffa henne efter middagen med mitt favoritpar. Hängde med henne och en grupp människor vid Haiku några timmar. Och jag blev bortskämd som få av en kille.. alltså alla finska män, LYSTRING! Ni måst böri ta er i kragen nu och lär er hur man beter sig som gentlemän. Den här killen då, vi hade träffast förr en gång men vi börja prat mer där på förfesten (efter han har hälsat tog han av mig jackan och erbjöd mig något att dricka). Vi satt och prata om en hel massa grejer. Sen så skulle vi ju iväg till Haiku, han hämtar min jacka och sätter den på mig igen innan vi går ut. Vi kommer till Haiku (vilket är en sushibar) han drar ut stolen, tar av mig jackan frågar igen om jag vill ha något att dricka. Sen börja vi prata om sushi och jag förklarar att jag aldrig ätit det förut (okej en sak måst ni veta, vi for INTE till Haiku för att äta utan för att vår grupp ville dit på drinks).. Han säger att "nämen då ska vi ju äta sushi då!" jag säger att jag inte är hungrig men han insisterar. Så han beställer en hel tallrik med olika sushi för mig att prova på. Ger mig allt jag behöver (behöver int ens hämta chopsticks eller servetter eller nå, innan jag hann tänka det hade han det framför mig). Så vi äter, sen så beställer han dessert (efter att ha frågat av mig noga vad jag gillar) Sen ville han bjuda mig på ett vinglas i en annan bar men tyvärr kunde jag inte stanna längre, plus att jag körde. Så han betalar allting, säger "thank YOU for the wonderful company", lägger på mig jackan igen, följer mig till bilen och avslutar med en kindpuss och ett "drive home safe". Alltså jag bara "WOW". Alltså killar, det finns inget sexigare och mer attractive än en man som vet hur man beter sig. Alltså jag blev som bara så paff, när man inte är van att alls bli behandlad på det där sättet så blir man som ännu mer "WOW". Näe, blir svårt att komma hem när man är van med männen här och hur dom beter sig. Hela den här datekulturen vill jag ha med mig hem! Och männen här är så självsäkra, utan att det blir för mycket, dom håller det på en sån nivå att det syns, men stör ingen. Som kvinna för man helt relax, säga vad man vill ha och dom sköter allt annat! Veckart så, vackert så. (Skall uppforsta mina söner till att bli så)

Nåja efter det for jag iväg till Peters och där var en annan grupp med kompisar. Hängde där till 4:30 och dunsa ner i sängen 5.. Usch är så trött nu att jag gråter inombords. Blir att somna om! FIN-SWE ikväll/natt då. Super excited!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0