RESET

Okej, nu känner jag mig hel igen (Cindy-mätaren är full)..

Hoppas den håller länge denna gång, visserligen brukar den sjunka redan när hon åkt så vi ska se hur läng det tar innan jag far dit :) Vi hade så roligt i fredas när vi körd hem från festen.. Försökte komma på texten till "ner för en backe och över en bro.." ni kan tänk er med vår sjuka humos vad det blev till :D haha en massa flummm. Men roligt var det! Tack C för en skön, chill, bara vara helg! Love you

I fredas var vi på öppnings-festen för "Cabo". Basically det är samma klubb vi annars hänger vid, SOMA.. Men med nya ägare och ny interior. Riktigt bra fest, massor med folk.. Dock kändes det som vi var i ett avsnitt av "Jersey Shore" haha. Latinkillar som fistpumpa hela tiden och drog till sig en hel jäkla attention. Men som sagt, bra fest.. Hoppas det håller i sig och Cabo blir det nya "Porter House" men med mindre creeps.

Lördagen så sov vi länge, jag drog mitt dagliga cardiopass och sen tog vi hand om A på kvällen för mina HPn sku fara ut och äta. Satt upp länge då också och kolla filmer (eller ska vi säga jag kolla filmer, C sov mest, haha)

I dag har vi mest gjort ingenting.

Nu skall jag dra ett pass av något, duscha och sen i säng.
MIAMI getting closer and closer and my ABS are showing more and more
I LOVE IT!


Kommentarer
Postat av: C

nå ja somna ju no bara ti hande sista filmin som tu satt å gapflabba åt fö de sjölv å jag it fata alls va som va kul :D iställi satt ja å halvsovd å inbilla me en massa saker om att du tala om na 6-årian flicko som va heilt slampo... haha. bra tå ja e mee.

2010-02-01 @ 23:16:31
URL: http://hondee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0