STENÅLDERN

Som en del av er vet så har jag och min värdfamilj levt utan el från torsdag till underbara idag när vi fick den tillbaka! Inget rinnande vatten, ingen värme, nät, telefon.. jaa NADA. Förra natten sov vi hela bunten framför brasan i vardagsrummet (hade tejpat för alla öppningar till resten av huset). Var liksom lite hajk feelis i miljonshus. Det händer inte varje dag måste jag säga. Men humöret var på topp och som sagt så har vi ju äntligen elen tillbaka nu så. Så nu sitter jag i min leijonat speltröja och inväntar matchen (I VÄRME!!). Hoppas på brons :)

Fick en hemsk känsla i dag. Kanske jag int vill komma hem heller? Vad har tagi åt folk? Börjar lite förstå C's angst nu. Vart har folk bråttom? Mmm, och som T sa "jag har ändrat så jätte mycket men många av mina vänner är samma som dom alltid var, hur skall det gå?". Så känner jag nog dock att det inte är, eller det beror på vem man talar om. Här märker man nog vem som är äkta vänner. Dom som finns kvar finns kvar. Resten, trist men sant. Är nog väldigt nervös inför att komma hem endå, drömmer om olika scenarion. T.ex. att hela Jeppis e tomt, eller att ingen vill ha hem mig. Eller att jag vantrivs med alla. Usch, spännande och skrämmande.

Nåja, bronsmatch coming up!
HEEJJA POJKA!

Kommentarer
Postat av: Nina

Allt som är okänt skrämmer och så kommer det alltid att vara! Det enda vi kan göra är att ta en dag i taget och hoppas att allt går bra och alla nära och kära mår bra!Fast hur gärna vi skulle vilja se in i framtiden så går det inte! Men kom ihåg att jag finns alltid här och jag kommer alltid att älska dig lika mycket :) Miss you! Kärlek

2010-02-28 @ 06:17:42
Postat av: Annika

Oj du sku veta hur vi längtar efter de! Varje gång ja träffar tjejerna räknar vi ner hur länge de e kvar o funderar på vad vi ska hitt på då du kommer. vi saknar dig så! <3

2010-02-28 @ 08:03:39
URL: http://annikahelene.blogspot.com
Postat av: Moster Lilian

Tror nog att den Emmi som kommer hem är en mycket starkare och mognare person. Du har fått en massa erfarenheter som är bra att ha senare i livet och i ditt yrkesval. Det bar bra med tanke på dina nerver att dom hade kopplat bort elen när matchen mellan USA och Finland gick... suck: Men bronspengen smaka bra..... Din "look alike" gjorde ett bra jobb:-) Kraaaamisar!!! vi vill ha hem dig jag och "plastpapp"

2010-03-01 @ 13:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0