TACK JONNY!

Har haft en sjuhelvetes dålig dag i dag.
Och det enda som fick mig att skratta var detta underbara klipp:



Vad vore jag utan mitt underbara släkt va!?  Ingenting..
ÄLSKAR ER! (saknar byggare bob jätte mkt i dag)

Varför denna dag blev som den blev har många orsaker faktiskt;
1 - Jag har int sovd properly på 4 nätter nu
2 - Min kära unge vägrar sova och bara knäller (major teeth issues)
3 - Jag har haft mensvärk hela dagen
4 - Jag kunde int träna i morse p.g.a ovanstående
5 - Jag måst på klubb i morgon och har int nåt att lägg på mig
6 - Mitt hår är grönt
7 - Och jag skälld ut en helt oskyldig person för allt det där

Det var väl allt tror jag.
Så ingen bra mix det där inte, inte alls.

Nu är jag iaf trött vilket är ett bra sign.
Ska utnyttja den lyxen och försöka sova.
Puss.



Kommentarer
Postat av: Kusin E

HAAAAHAHAHA! Tack för att du påminner oss ibland... :) PUSS

2010-02-05 @ 16:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0