6 VECKOR

Igår (hmm böri få nerve tå jag har glömt hur ord stavas!! som t.ex. igår nudå, ska he stavas ihop eller "i går"??) typiskt mig att glöm sån där självklara saker. Nåja.. så alltså igår så börja min 6 veckors challenge. Igår var det 6 veckor prick till Miami. Så jag börja med en ABS diet och workout. Tog foton igår och ska jämnföra om tre veckor. Ser redan skillnad!!! Underbart. Ryggen har redan ändrats. Fantastic! Hmm så om jag är riktigt nöjd med resultatet kanske jag postar före och efter bilder så får ni se hur det gick.. haha som nå jäkla ostos tv :D Men om det verkligen funkar så är det ju att rekommendera. Är så motiverad och peppad alltså. I kväll blir det först dans som uppvärmning sen pilates, yoga och tillsist mina egna muskelpumpande övningar. Wooh kan int vänta tills jag får vara på stranden och sjunga denna;


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har en Blogger Award, kolla bloggen min så fattar du :)

2010-01-27 @ 18:55:05
URL: http://annikahelene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0