BURN BABY BURN

oj vilken workout igår alltså! gick super bra! och så stretcha jag jätte länge efteråt så kroppen känns helt ny i dag. och så måst jag ju säg att jag älskar min aussie träningskompis "we must, we must, improve our bust" :D haha hon är så över ibland. men bra träning är det.

skall nu igen börja uppdater oftare
it's a promise. varannan dag åtminstone.

helger ser ut som så, fredag ska jag och nå kompisar väl bara ta det lugnt.. lite film antar jag. sen på lördag blir det troligen websterhall! en jätte häftig nattklubb i city med 19 uppåt åldersgräns, det tackar vi för! enligt new yorkers är det en av dom bästa klubbarna i city. så vi ska hoppas vi får det fixat. måst fara i dag och koll om jag sku hitt nån ny party topp! hmmm mina skor sku måst fixas också.. de ska jag koll upp i dag.

annars lever jag på bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0