HOLLAND

AJ mina fötter. 10 cm klackar, 10 timmar, mycket gående och dansande. AJAJAJAJAJAJAJAJ. Ena tån känner jag int alls av nåmer. Poliserna vid grand central skratta åt mig när vi kom in dit och jag tog av mig skorna.. Det var det skönaste jag gjort på länge. Bara knaka. Nåja, "eijji feijli" pa di ju säg.

Vi va till websterhall igår då. En 19 uppåt klubb. Helt ok ställe. nedra våningen var karaoke med bara rocklåtar, mellanvåningen var dance/Rnb och den övre var circus showen. Alltså klubben var nice på det viset att det fanns nåt för nästan alla. Dock eftersom folk vet att det är 19 och 20 åringa tjejer som drar huvu full så vare mest bara "gamla" gubbar där.. Smått äckligt. Tänka hamna i trubbel tå jag sa åt en att han sko dra åt helvete. Jag sa snällt "nej!" till först men tå int he funkar så.. Dock så var han so kort att jag sku ha kuna spark hövo åv an.. Det är nåt som är bra här.. alla män är så jäkla korta.. allvarligt. skrattretande riktigt. Eller bra och bra, bra för att di e lätt att klapp ner om he sku behövas :P

annars så gick allt bra.
efter att en av mina kompisar for hem och jag var smått strandad hitta jag två killar från holland som jag hängd med resten av kvällen :) jätte fina killar! haha känner sig genast tryggare men europeer än men amerikanare kan jag lugnt säga. dom far tyvärr hem på tisdag så vi hann int träffas nå fler gånger :) men dock sku skaff FB och mail finns ju alltid.

nåja allt som allt. bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0