SMOOTHIE

nu har jag sökt upp recept på några riktigt bra smoothies. på tal om smoothie, Mia och Fia, ni vet vad jag menar.. chorren och our fellow landmen som skulle ha en "småtie" :D good times, good times. har en riktig proteinbomb på gång nu i morn.. har dock bort fyra viktiga ingredienser; flaxseed oil, tofu, aloevera juice ochh whey pulver. måst ta mig en riktig funderare var jag kan hitta dom, nå tofu e ju int nå svårt men de andra..

annars går allt som det ska. två framtänder på kommande så ni kan gissa vilket ljud jag har. försöker göra det bästa av situationen bara och andas lugnt. är dock jätte trött hela tiden. plus att nu när jag såg fram emot att fara ut och gå i dag så pyrar e.. har ing haft snö här på nån vecka och trodde vi sku slipp den för i år men nejnej.

i helgen kommer Cindy hit! ser jag verkligen fram emot, har int sett henne på en stund nu igen. miiiin aupäääär.

nåja, hoppas ni alla mår bra!


Kommentarer
Postat av: Sanni

Ger styrke-kramisar från en småbarnsmamma till en annan "mamma"! Jag övervägde ett tag att beställa löständer åt Nicole. Allt var upp å ner. Men dom ska ju upp dom gaddarna hur som haver. Andningen e viktig, kom ihåg det ;) Å räkna till 100.

2010-01-28 @ 19:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0