SVÅRA BESLUT

Okej så förra natten hade jag en konstig dröm. Berodde nog helt på det beslut som jag fick framför mig i går. Jag drömde att det var klassträff i Sursik.. Och jag sa farväl till allihopa för jag skulle flytta hit till USA. Oj vad jag grät genom hela drömmen. Och märkte att jag aldrig tackat mina fina vänner under högstadie tiden.. Ni gjorde verkligen mitt liv en underbar plats dom 3 åren, flera av er har jag bra kontakt med ännu.. Ni som jag int pratar med desto mer, tack för att ni fanns där för mig då. Underbara tider med Sandsund shacket. Alla killarna också, vi var ett underbart gäng. Så många roliga och fina minnen får jag ha med mig från den tiden. Haha, tack för allt!

Har på mig till februari nu då att välja, hem efter ett år eller inte.. Många av er tänker säkert "men klart man skall stanna om man har möjlighet och trivs, det är ju en gång i livet".. Så tänker jag också, men då igen, jag har så mycket hemma.. Min underbara familj, mina vänner, Arcada, bastu.. Ni förstår int, det här blir det tuffaste beslutet i mitt liv hittillls. Har ingen aning vad jag skall ta mig till..

Era åsikter, stöd och böner eller vad sjutton ni vill sända hit tas emot med stor tacksamhet.
I am in desperate need of help.

Nina och jag har haft det jätte bra här, helgen for till att tåll på i NYC. Dock var det så jävla kallt att man kunde int njuta av stan alls, är så less då det blev så :/ Mycket vi inte kunde se. Men som vi sa, Ninis får komma tillbaka. Nu på fredag blir det Phantom of the Opera och fin middag.. Kommer att vara fantastiskt :) Skall klä upp oss riktigt fint!

Ha det jätte bra, förlåt att uppdateringen kom sent.
Byye xoxo

Kommentarer
Postat av: Beth

Sku du stann ett år till om du väljer att lämn dit eller hu läng? :) Allt som finns här hemma kommer ju nog troligen att finnas kvar ännu fast du lämnar där längre. Som du sa; man ska väl ta chansen så läng man kan? De kan ju bli svårare att slipp nån längre tid utomlands senare i livet då man kanske har jobb o familj? Men du måst ju bestäm själv. :)

2010-01-06 @ 12:21:45
URL: http://beeeth.blogspot.com
Postat av: elina , pirkko , joel

KOM HEJM !!!! :)

2010-01-06 @ 18:18:42
Postat av: Cammi

Om dy funderar på ti stann ele koma heim. Så om dy har dryyft tycke ja dy ska koma heim, utbild de å sen kan dy ju alltjämt fara tiid å arbeit me ditt nya yrke :)



Hursomhelst, oro int de :)

2010-01-06 @ 20:13:46
Postat av: Kusin E

Hej älsklingar! Jag saknar er båda. <3

2010-01-08 @ 14:30:46
Postat av: annika

Jag vet int va ja sku göra om ja var du, men kom hem kära vän! <3

2010-01-10 @ 00:02:23
URL: http://annikahelene.blogspot.com
Postat av: Sofie

Hej! Jag var i Florida som utbytesstudent 06/07 och nu till sommaren ärplanen att jag ska åka tillbaka till USA, dock som au pair den här gången. Mitt projektarbete till gymnasiet är att skriva en blogg om USA i allmänhet. Har länkat till dig i ett av mina inlägg (från 17 jan) istället för att lägga till dig på min länksida (kolla i bloggen så fattar du). Jag skulle verkligen uppskatta om du skulle kunna skicka in de uppgifter som jag saknar (åter igen; kolla länksidan så fattar du). Använd gärna fliken "kontakta mig". /Sofie

2010-01-18 @ 14:16:49
URL: http://sofiesusa.blogg.se/
Postat av: malin

klart du ska stanna! (: du kan vara i sverige i minst 70 år sen ;D

2010-01-18 @ 20:53:26
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: C

TY KOMBÄR HEIM ME ME!! :)

2010-01-19 @ 16:41:16
URL: http://hondee.blogg.se/
Postat av: inko

tack själv emmi för den underbara tiden i sursik och gymnasiet! de var verkligen goda tider <3 ja tycker du ska koma hem en stund när du varit så länge borta .. man kan ju allti fara tibaks sen om man tröttnar på att vara i Finland.. :)

2010-01-20 @ 21:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0